Oh happy day.

Har hunnit sjukt långt på Antonias julklapp vilket känns awesome
Har sjukt mke jag ska hinna med nu denna resterande vecka och de känns faktiskt bra. Imorgon åker jag bussen tillbaka till Umeå mitt i dagen för att möta upp Antonia och åka och dansa.

Efter dansen åker jag hem för att träffa hon som ska kika på mina bebisar.
Sedan får jag jobba med Louise på torsdag åå käka hemma hos Maria på kvällen
På fredagförmiddag blir det antingen jobb om vi inte hunnit färdigt, annars blire julbak med Antonia och hennes mamma. Sen ska jag hinna träffa Rickard också, och sedan på fredag eftermiddag åker vi (antonia och jag) till Anneli och gör oss i ordning för att sen bege oss ut.

Lördag skulle jag oxå göra något, det har jag dock glömt. Och på Söndag blire första advent hemma hos familjen Jonsson ;>

Ganska fullspäckat och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting. Det känns dock jädra bra. Behöver någonting som får dagarna att flyta på.
 
Snabbhopp in i duschen å sova nurå. ;>
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0