Everything I bought på mellandagsrean. ^^



Lite synd på suddig bild, men en klänning från H&M för en hundralapp, tre par skitsnygga trosor från Gina för 149kr och två bhar. Ena är från HM och den andra från Gina. :)


Det här blev min favorit tror jag. Kjolen från BikBok (skrev om den tidigare), och tröjan är från Gina. Sedan är det även ett halsband från Gina för 49:50kr. Yes thank you. Köpte även en spray på Kicks för 189kr som är återfuktande för huden, superbra. Och kunde inte hålla mig utan råkade köpa ett jätte fint orange nagellack på Gina som rea;de ut den för 19spänn....



Tror inte jag kommer köra på just denna kombination men kläderna rymdes inte på sängen annars. Hur som helst så är det mina supersnygga leggins från Gina för 249kr, och en suuupersöt topp från H&M. Råkade även få med tre ansiktsmasker från Kicks för 20spänn/styck (redan använt en, hehe)


Det här blev bara basic stuff. Det är ett Basic Linne från Gina för 99kr (Bra till allt...), en svart tröja som ligger ovanpå det svarta linnet som är lite smått genomskinande men superfin. Ovanför är en fin vit topp från H&M som är spets fram och tyg bak med en liten dragkedja.



tänkte även passa på att slänga in en jättefin låt av Lunafly som heter Clear Day Cloudy Day. hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0