Musik, the hobbit, Åsele. damn

Har som inte hängt med själv på någonting dessa dagar
Först fick jag jobba hos Anneli onsdags och i torsdags, sov i Vindeln då också
Fin bild som bevisar our hard work



Sedan åkte jag till Antonia för att hon skulle bjuda mig på The Hobbit. Har nog aldrig ätit så mke till en bio någongång. Vi såg den i high frame rate vilket var smått förvirrande i början tills man blev mera van. Det var sjukt awesome och jag Älskar min kära Antonia för det. <3
 
Åkte hem precis som vanligt, pratade med Kim i telefonen medan jag tog upp posten jag fått. Ett kuvert med godjul stämpel och dataskrivet "Magdalena Andersson....balblablabla min adress" när jag öppnar ligger det tio hundralappar i kuvertet tillsammans med en lapp som också är dataskriven där det står "God Jul och Gott Nytt År önskar Tomten". That's it. Ingen avsändare, nothing. Jag menar jag tackar inte nej till 1000spänn men who the fuck? Ringde mina nära släktingar som blev lika chockade som jag själv, mina syskon har inte fått liknande vilket även gör att jag tvivlar om detta är någon släkting... Läskigt faktiskt.
Vill åtminstonde kunna tacka denna männska??
 
 

Vågade inte sova hemma så Anneli hämtade mig med bilen och jag fick sova i hennes säng. Gulligare människor än henne växer fan inte på trän.

Sen for vi på stan dan efter med mitt tegelhus till väska och jag åkte hem till Åsele kort efter. Nu ska Magda leta musik till rödaudin min och sedan fixa och städa till den lite smått imorgon.

hihi

 


Kommentarer
anneliiiii

du är så välkommen till mig mitt lilla barn :*

2013-01-06 @ 18:33:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0