Slitenbrud.com .........

hängde på krogen med antonia igår
träffade massa folk, ganska mys.
Blev inte så super full heller
är dock huuuur sliten som helst ändå!!
Helt sjukt, orkar typ ingenting. Skulle då cykla t busstationen, åka t åsele och ha drillträning i typ två/tre timmar. That's another story.

bottomline is: Jag är så jävla sliten.

tänker sätta mig i soffan, läsa min psykolog-bok om hur man kan läsa av människor på dess beteende. Sjukt intressant faktiskt. Köpte den i London när jag var där med mamma men har inte haft tid att riktigt läsa den förrän nu. Ni vet när jag inte hade ett liv och gick IB? Lol.

Nä ska iaf läsa den, förstå mig på människor, dricka te, och må gött.
Umeå igen imorgon och sedan blir det Åsele igen på Torsdag
Och nästa Tisdag är det S.T.U.D.E.N.T.E.N


~Proving my point~


Köpte en ny piercing oxå, (finally)  :


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0