lots of events todayyy

hade fika med några lärare idag, snyft.
skulle köra till stan när vi inser att men oj, det är en cirkus som har djuren på bete bredvid våran skola. Kändes lite skojjsigt och nostalgiskt att de va jätte myyyysigt.

sen åkte ja in t stan med lillablåbilen och hyrde fyra engelska literatur böcker jag ska läsa, och åt på rost med elever och lärare. Lite sorgligt tror jag alla tyckte de va. Kändes skönt att höra "Fastän du såg så frustrerad ut nu på slutsträckan så har du kämpat på ordentligt magda" av min matte lärare när han kramade mig. Kändes som en lite lättnad.

sen åkte jag och anneli och moa hem till moa och satt där och mys pratade för att sedan hämta viktoria och påbörja färden hem till Åsele.

Är nu i Åsele och lämnat igen min dator. AKA me no have computah.  (sadface)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0