Räcker som inte åt allt.

Vet inte varför men jag fick plötslig en sån där extremt konstig känsla som ilar genom ryggraden och som sedan får en nästan snurrig av alla tankar. Tycker min vän är den starkaste som finns, och du vet precis vem du är. Allt jag kan försöka göra är att finnas där, vilket inte blir ofta heller eftersom jag inte bor i närheten av dig längre. Hatar det här. Förlåt för att jag bor i Umeå I guess. 

Här sitter jag och klagar på mitt liv när andras borde vara prioriterat.

Vilken idiot man kan vara ibland. 

Lyssnar på FT Island som är det bästa bandet någonsin:




Kommentarer
Sara Dara

Yayay Ft.Island! va sööött:D hihih! Kul att hitta Kpop likers/lovers ;D



Så vem är din Oppa/Bias=D :D :D

2012-03-21 @ 17:00:46
URL: http://kibolight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0