dålig uppdatering

Sorry, men just nu har vi mocksfinals på skolan. Which sucks. Jag har som inte tid med så mke annat än proven och  så. Har iallafall sprungit både igår och idag, eftersom lilla magda inte har någon kondition kvar så tog jag ut mig själv ganska hårt. Krälade uppför trappan igår, kunde dock gå uppför idag, => Framsteg? 

Om en och en halv vecka åker jag och moa till Barcelona!! :) Så jävla bra det kommer bli. Har skrivit en lista med saker vi måste göra ;> 

Sedan om en månad blir de å söka universitetet. Kommer dock tacka nej om jag blir antagen ifall jag blir erbjuden jobb. (Thailand planerna) Hoppas bara inte det påverkar om jag vill söka året därpå. *sigh* 

Om jag får jobb, så blir de annars Thailand i September och framåt i tre månader. Är så fett pepp! 
SEN blire japanska kurs en termin (om jag kommer in) 
OCH SEN blire univ. :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0