Corona

haha jag och anneli for till corona i fredags, har inte uppdaterat någonting sedan dess ;p 
men de va sjukt kul 
började lite smådrygt
men sedan gick allt som smort
Fick åka taxi både dit och hem (á la cool style) 

MEN DETTA ÄR KLAGINLÄGG SÅ HERE WE GO:

Dagen efter blev världens sämsta
fryser fortfarande. lol
jag skulle ta bussen som gick 6.45 från busstationen och jag sov hos anneli på haga
så sure de va inte långt att gå
men de var jätte kaaallt
så jag tog mina tjocksockar som vantar
och gick så jädra snabbt jag bara kunde => KALLLLT
Bussen kom och jag tänkte att "Fan va skööönt med en varm buss att sitta i"
Det fick jag nog äta upp minsann! Den var hur jävla kall som helst för den hade nyss kommit från garaget och det var så jävla kallt ute att de va svårt att få upp värmen i bussen
JAG SKAKADE TÄNDER I 2.5H! Snacka om att de va kallt. 
det var nog de värsta jag någonsin vart med om
not joking,
Sötanneli och fulmagda :) ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0