Det negativa med Sverige.

.. är nog snön å kylan.
I vissa synvinklar kan det vara sjukt mysigt men jag är så extremt känslig och fryser för ingenting så just nu är det verkligen hemskt. Kliver upp på morgon och det första jag gör är att trycka igång mitt el-element på max, tar på mig strumpbyxor och en tjock stickad tröja, byxor och tjocksockar.

Sitter nu med ett täcke OCH en filt över mig för att inte frysa och jag fruktar stunden jag går ut genom ytterdörren.

Är det mig det är fel på? Eller är det bara extremt kallt? För jag menar jag har aldrig behövt göra såhär tidigare vintrar och då har det ju varit kallare än vad det är just nu.

Kryper snart på riktigt ner under täcket igen och vaknar upp till sommaren.....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0