=> Umeå.

Åker snart tillbaka till umeå vilket känns lite konstigt. Roligt nog känns det konstigare än vad de brukar göra. haha känner mig inte riktigt som mig själv heller.

det värsta av allt är nog att jag inte har pluggat någonting på hela helgen. Känns verkligen.... trevligt. har körlektioner nästan varje dag denna vecka (de flesta är två timmar dessutom) och sen går jag IB och dessa uppsatser vi håller på med är inte att leka med. ;s Menmen jag får helt enkelt verkligen lägga manken till och kämpa nu i veckan. Denna helg har varit mer utav en ..ta't lugnt helt. Nu jävlar måste magda skärpa sig.

Men.. for now är det fortfarande helg. Så jag, mormor, mamma och morbror ska ta å käka lite taco innan jag ska gå till busstationen med all jädrans packning och hoppa på den helt *host* undeerbara 63an once again och hoppas att jag ens får plats.


ciiiao !

 Goin' craazy dude..

 right back at you stupid ass.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0