snarksover i soffan i biblioteket å väntar in japanskan , varav troligen provet kommer återges. *suck*

-
Försov mig i morse
vaknade nämligen 5-10 min innan  bussen skulle gå
kutade till bussen
kollade mig inte i spegeln på hela dagen, lika bra de
tur att min söta japanska vän gav mig två digistivekex imorse efs I didn't have breakfast
när ja väl kika i spegeln av ren ... inte meninghet när ja tvättade händerna
insåg jag vilken jävla skabbräv jag har gått runt som
visst jag är inte fager (vacker) 
men hahahaha ojojoj
man få ju ba skratt åt sig själv.


SKA iaf t stan å köpa COLA TVÅ JÄVLA LITER, låna en engelskabok till literaturecoarse på bibblan och sedan åka hem. (slutar fem idag *dubbelsuck*)

luckily I have these pics to enlighten my ... day.. 
{tags}
{tags}
{tags}


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0