nattens skräckis

Somnade nästan när jag hörde emelie säga "Magda, lampan på marias rum började blinka och nu är den tänd .... dörren rör typ på sig oxå" *panikartad röst* jag får ännu mera panik och vi skriker lite åså. ringer då maria som säger att hon glömt bort timern på hennes röda lampor, men då brister jag ut att "DET ÄR INGET RÖTT SKEN" och hon frågar vilken lampa som är tänd. Vi försöker öppna dörren genom att kasta kuddar på den. => didn't work

så då tog jag min dammsugare och typ tryckte upp den med när vi insåg att det var skrivbordslampan
maria hade en logisk förklaring , och ja grät nästan .
men det är fortfarande så läskigt att jag inte kan sova länge
kul.
tagga morgondagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0