Igår från kära dag till kväll.

Först var det en musikgrejj på skolan som 2å3or kollade på. NV3orna hade satt ihop något. Astöntigt och helt underbart vare!!

Kom nog hem till ronja därvid 2 på natten. Vi gick från ålidhem! Och utbytesstudentgrejjen var awesome! Det var så jävla mke folk så polisen kom två ggr. De roliga va att sista ggn när dm skulle köra ut alla människor eftersom de va för mke, så fick jag gå in. Dom sa ingenting till mig men johan som gick precis bakom mig stoppade dom och berättade att festen var slut. HAHA så jag hade som inte ens fått veta de då om inte dom stoppat honom.

Diggar dock kanadensaren jag träffade. "I can see that you're swedish because ..." HEHE. kändes bra! Synd ba att jag inte kunna hitta kanadensaren innan allt bröts upp. För mke folk .. Aigoo. Men det var kul så länge det lasted.

Åker hem IDAG ISTÄLLET. så jävla SKÖNT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0