Dagens sammanbrott

Matten gick åt helvete så jag orkade inte vilket sedan tror jag bidrog mycket till det som står nedan:

sedan när jag skulle t skåpet så var mina nycklar borta
magda fick panik som vanligt
men dm var ingenstans , inte hjade någon lämnat in dem i biblioteket där lost keys brukar ligga
paniken spred sig i mina ådror
skulle ta upp telefonen och ringa mamma och berätta om allt helvete
när maria precis ringde
"SORRY jag tog dina nycklar för att du skulle få liiite panik och sedan skulle du få tillbaka dom, men jag glömde bort att jag tog dom."
=> Allt brast, jag grät och skrattade samtidigt och ja, happy ending , happy ending, gotta love'em!

Maria din buse! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0