Magda? Converting to being asian?

neeejnej
bara för att jag går japanska lektioner?
för att jag älskar att käka med ätpinnar?
för att jag älskar k-pop/j-pop?
för att jag fick höra av min chef förra sommaren att jag såg ut som en vit kines?
för att jag nästan endast kollar på asiatiska serier? 
för att jag sätter upp håret såsom vissa asiater gör när dom borstar tänderna (serier)? 
för att jag använder mig utav fraser på koreanska/japanska i nästan varje mening jag säger?



who the hell am I kiddin'? 
jag är förstörd. ahahaha


Kommentarer
Priscilla

Vit kines? xD Hahaha naaaw, vit kines eller svensk spelar ingen roll, du är hur som helst söt :D

2011-06-28 @ 07:34:22
URL: http://lorenapriscilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0