When the fireworks crosses the sky, everyone's eyes were shining.

And, I'm awake.
Fyrverkerierna igår var helt ... ja jag vet inte. fick nästan tårar i ögonen! Så sjukt mycke och så sjukt fina. Dock så vare så kallt så man kunde inte stå där så länge.

Igår var awesome faktiskt! Vi käkade hos mig (MASSOR), körde lite ordlekar och så, sen for vi in t stan och inväntade fyrverkerierna. Det roliga var dock när jag och Anneli skulle hem igen. BUSSCHAUFFÖREN VAD DET FRÄNASTE NÅGONSIN. Först så hädde han på jätte SKÖN musik. typ don't worry, be happy. och sånt där. och efter det så släckte han ljuset och blinkade med små vita ljus istället medan han körde runt ett extra varv i en rondell. HAHA. Dock så var det verkigen fullproppat på bussen, människor stod verkligen på varandra. Fast ja å anneli hann få en plats breve varann men ändå! Galet. Och alla där va typ aspackade, kände mig som så mogen på nå vis när man såg dom som va så himla mke äldre än mig , så jävla packade.

Nu ska jag se film , för snart åker min älskade Anneli.
Ciiao


DÄRHARVI REGGEABUSSCHAUFFÖREN! ;>



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0