My test results so far:

Enviromental S.                -> 6
Math                                -> ~3.5
Swedish                           -> 4
English                             -> 5
Japanese                          -> unknown but went well according to my teacher
japanese oral presentation -> MVG- (probably a 6) 
Business                           -> Unknown, getting my result next friday. :)

I'm rather proud over my results.
Oj , haha engelska? var knappt medveten om det, läskigt. Antar att det är för att jag snackade om skolan? ahahaha. aja, är om sagt jävla stolt nu! Som medelvärde innan man går ut IB i trean ska man ha ungefär en 4a i alla ämnen. Och so far so good right?

Sitter nu och pluggar som jag gör i min vanliga vardag, känns bra att vara tillbaka i mina vanliga vanor. Ska göra te och läsa lite business.

Ciiiao :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0