Min Business lärare är underbarast.

jag har inte känt mig riktigt 100 dom här dagarna.
har varit jätte konstig för att vara ärlig
Vet knappt vad jag håller på med

Gunilla (aka. business teacher) kom fram t mig idag, tog ett stadigt tag om min axel och frågade om allt var väl. Det var det gulligaste någon lärare någonsin gjort tror jag, om man bortser från Anita som bjuder på kakor direkt jag ens nämner det. Men Just det där "är allt verkligen bra?" Jag vet att jag sett jätte trött ut och varit som en zombie dom här senaste veckorna, och hon påpekade det och sa att alla går in i svackor. Så länge man tar sig ur dem, så får man ha dem.

nu ska jag packa åå sen sova.
Det var en awsm kväll med Priss, Antonia, Maria, Moa, Ronja.
gjorde anden i glaset
freakkky

ciiao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0