@ Marias place.

Trodde jag inte skulle skriva något innan jag kom hem, men tjuvar Marias dator lite smått.
har klippt hennes hår och det blir riktigt bra tycker jag. Lite väl kort där fram men annars blev det riktigt bra :)
Ska snart äta waffles och sen bege oss in t stan för att träffa söta Åsa och kanske några till som jag inte känner. HAHAHA.


men iallafall. Imorgon ska ja käka middag med Ronja Österud på stan. Henne har jag saknat sönder lite smått. :) Puss på henne.


Nu ska ja vara social med Maria. ciiiao


Bilden tagen från marias dator :) söööt.


Kommentarer
anneli

ahaha bilden påminner mig hur det ser ut när jag tränar med shelly ;P hahah jag måste locka henne med en morot för hon ska gå framåt :D hahah



Sv; haha jag älskar hur vi kastade om uttalen på japanska :P

pussar :*

2011-01-16 @ 19:16:12
URL: http://aannelilundmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0