Home at last.

Blev mattelärare lite snabbt idag, var dock ingen bra lärare kände jag. Alla tal jag försökte lösa blev fel .. hahahaha är jag lite dålig eller? Men jag fick alla dom svåra, kanske var därför? who know :p

Hade iallafall en helt galet underbar kväll tillsammans med maria, åsa, erik, anders, med mera. kommer inte ihåg alla namn. Det var jätte mysigt! For till teg och kollade på en tecknad film som var helt galet rolig!

Har även träffat Ronja och fikat med henne på stan. mummsmumms

Hade roligt med kameran i spegeln :)


Våfflorna sen igår :D:D

@Marias place :)

Nu blire lite små plugg för att sen kolla på Fast and Furious(2009), sett de TUuuuusen ggr. men va göre om ja ser den 1001 gång då? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0