When there's no one around to watch, you show who you truly are. ~ A pity. such a pity.



ahh är i umeårå
lite roligt när jag skrek på Vasap. att Matilda int va så snygg hon heller. haha. kul
eller?
njae

jag har märkt en sak!
jag orkar seriöst inte bry mig när det gäller vad folk tycker och tänker om mig. Jag får fan bete mig precis som jag vill, göra precis det jag vill och liksom .. SE UT precis som jag vill. ingen ska få styra och ställa med mig precis som om jag vore en jävla docka.
Och det känns skönt att säga det. Så sjukt skönt att äntligen kunna ta ett djupt andetag och säga: Jag är mig själv. jag är den jag vill vara. och inget kommer någonsin kunna ändra det, för jag har hittat den jag VILL vara.





Bilder från google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0