a trip to my ego-world.

att den senaste jag låg på var - eh execuse me? 
att min senaste kyss -
 var ett tag sen
att jag lyssnar mest på - Arashi!
att jag pratar - OFTA
att jag inte gillar - folk
att jag avskyr när folk startar - rykten
att kärlek är - idioti
att jag gillar att - plugga
att jag alltid kommer att - mig själv
att jag är hemligt förälskad i - mig själv? 
att sist jag grät var - aldrig
att min mobiltelefon är - awesome
att när jag vaknar på morgonen - sover jag
att innan jag går och lägger mig - är jag vaken
att idag har jag - vaknat
att jag just nu tänker på - dig.
att i kväll ska jag - PALT...
att i morgon kommer jag - plugga
att jag hoppas - på ett mirakel

Har du:

Någon som förstår dig? - nä!
Någon som du saknar? -
Någon som du hatar? - nä
Vem kramade dig senast? - moa.
Vem pussade dig senast? - ronja
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - moa
Vem var hemma hos dig senast? - no idea
Vem var du hemma hos senast? - Viktoria  
Har du några kärleksproblem? - Aldrig,
Har du pratat med någon idag? - nä
Har du gråtit idag? - never
Har du skrattat idag? - nä..

Jag:
Är singel? - ja
Svär ofta? - jo
Sjunger i duschen? - alltid
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - har haft de
Skrattar åt dina egna skämt? - klart
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - nej

Har du:
piercingar? - ja...
Syskon?
 - två
Jobb? - nej
För många vänner? - aldrig
Rymt hemifrån? - nej
Färgat håret? - jo
Bra självförtroende? - som fan..
Sagt "jag älskar dig" till någon? - nej
Varit kär? - nej...
Gjort något olagligt? - ja
Somnat i skolan? - indeed
Brutit ett ben? - nej
Tappat bort mig i min hemstad? - yess
Sett en fallande stjärna och önskat? - nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - ja
En hemlighet som ingen annan vet? - finns inte...
Sovit en hel dag? - a

Somnat gråtande? - nej
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - ja
Blivit generad inför folk? - alltid
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ne
Ätit musslor? - ne
Varit på en festival?
 - ne
Haft ett förhållande i under en månad? - ne
Blivit kallad player?
 - ne
Färgat ditt hår svart?
 - ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? - HELGEN FÖR FAN...
Ska du göra i helgen? - festa med klassen!!...
Har du för kläder på dig? - jeans, tröjja linne? ni vet, fattigmanskläder?
Gjorde du igår? - buss
Ska du göra i sommar? - plugga
Åt du senast? - sallad
Har du för mobil? - sony E.
Vad köpte du senast? - ingen aning



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0