Bildbomd från fredagen på skolan tills nu!

present från antonia.

trevligt.

anneli ska alltid vara så uppkäftig..

fina byxor.

fin hand .

EN TUMME UPP TILL DENNA UPPOCHNERVÄNDA VÄRLD.

blåbärsvåfflor hos maria . (L)

fin är jag!

Köpte tshirten på secondhand! snigg. 

 Anneli gör engelska lektionerna helt jävla awesome.

 Precis.

roliga lektioner, tycker Antonia.

Anneli instämmer !

Köpte även detta på secondhand. SNYGG,

Sen blev det fredagkväll hos Ronja. Moa var snygg.

På lördagkväll stylade jag till Antonias hår!

Dom var söta då!

Ronja följde med UT. och hon var fin hon med :)

Danciin'

Sen när jag och antonia kom hem till dem igen hade maria "misslyckats" med något och gjort en "efterätt" istället. En till mig och en till antonia som vi fick när vi kom hem. hon hade somnat så de stod en lapp vid lysknappen om att vi fick en var. => ÖVERLYCKLIG. gott som FAN vare åxå...




Kommentarer
anneli

jag gillar att jag är så jävla snygg...

2011-02-14 @ 13:38:51
URL: http://aannelilundmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0