frustrations inlägg

Jag är trött
jag är less
har två lektioner kvar
och jag vill bara sluta
ha lov
jag gillar inte själva tanken med att vi har mocks det första vi gör efter lovet, det kommer bli så sjukt jävla mke plugg på lovet. Kommer inte ha något liv utöver det.... Helt galet verkligen. Har litelitelite mer än ett år kvar av denna knepiga skol linje. 

~ Darn, I hate when I don't know where to start
don't know where to go
and when I turn my head back
there's nothing there
Just a huge empty whole~


Kommentarer
anneli

sv, nejnej :) du har ju en stor tjockjacka pårej :D

Vi har ett kort på mig på min kamera så ja ska lägga upp dem snart :)

2011-04-15 @ 14:05:38
URL: http://aannelilundmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0