Darn it.

Enviro nu första lektionen -> shoot me ey?

längtar till efter skolan för då ska jag till Anneli i vindeln. Har dock ba en hundralapp så ja ska köpa kaffe tror jag senare idag å växla pengar. Duktigt magda.

Imorgon har jag möte med min business lärare.. ja fattar nada. de är drf. haha. kmr nog gå bra. måste dock gå igenom ett kapitel först, och jag har japanska prov oxå, måste även boka tid med min engelska lärare så att jag kan börja med mig extended essay så snart som möjligt. Hmm. Har även MOCKS direkt efter lovet. Kulit lov lilla magda kommer ha? => OHJA

hoppas ingen snor min cykel :( 


Jag hos anneli förra gången ja besökte hennes hem. :) 


TUR moa är söt.

Bilderna går att hitta hos Anneli , för dm råkade jag nyss sno. hihihihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0