I'm wondering.

Är så sjukt pigg. :s Har städat lheten, diskat, pluggat lite smått(borde egentligen plugga så sjukt mke mer men ja orkar bara inte,), tänt alla ljus jag har och äger i meinen lägenhet och sitter för mig själv och beundrar min mysiga lilla etta. Kommer sakna den, men ändå känns det skönt att komma hem till någon. Fast jag kommer verkligen sakna denna fina lägenhet. Sakna allt med den, alla minnen den innhåller, allt. Känner mig allmänt tom just nu, blir så stressad när jag tänker på hur mycket jag egentligen måste plugga så jag väljer helt enkelt att inte tänka på det, men vad finns det då att tänka på? Vad skulle jag vara utan plugget? Inte ett skit. åhhhh jag vet inte.

SÅHÄR ser min lhet ut just nu;





sitter bara i sängen och stirrar ut över min lägenhet medan Yanni låter ur min dator. Perfekta drill låtarna där kan jag lova, (L)



Kommentarer
Paulvilma

I kinda like it. Thanks!

2011-07-15 @ 11:54:11
URL: http://paulvilma.blogyd.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0