hahaha.

dålig uppdatering.
men som sagt, jag har något som kallas ett liv.


Snart ska jag flytta hem till en viss Viktoria, ska bjuda henne på fika i stan på onsdag. -> myys.

Nu har jag även min mobil som fungerar, så nu ska jag ta massvis med bilder som ska inkluderas i min CAS så dom lägger jag upp här oxå antar jag. Kmr inte skriva mke pga. att min CASblogg måste prioriteras. d;

--> Magdascas.blogg.se
där skriver jag obligatoriska saker som ska göras för att jag ska kunna göra min cas och klara IB. *suuuuck*

På lördag är det drilluppvising......... tränatränaträna på fredagkväll när jag kmr t åsele!


Matsumumms.


Kommentarer
moa

hahahahah orkar inte att du länkar cas bloggen .. tönt.

2010-09-20 @ 14:49:06
URL: http://mmobo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0