Swedish.

... står det på mitt schema.

Har nyss drillat med Maria och försökt lära henne lite basics i sporthallen här på skolan. Mysigtmysigt. Emelie låg kvar i min lhet imorse och mådde asbra antar jag. JAG VILLE kliva upp tidigt, och göra mig iordning och alltind.MEn då självklart försov jag mig. jaja. såkandetgå I guess..

NU ska jag har isländska lektion på min svenska lektion. HAHA JAG DÖR. är detta inte en svenska lektion?

GRÖT TILL LUNCH (L) taggar sönder till lunchen om dessa underbara rykten stämmer.


Så här ser jag inte ut idag kan jag säga! Tog bara byxorna som låg på golvet vilket råkade vara mina rosa mjukisbyxor!! hahahaha.

Nää. nya tag. imorgon ska jag göra mig i ordning, som jag tänke för idag. ;>


älskar bilden, älskar Jun (L)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0