ojoj.

skojade bara. måste bara få skriva av mig. tack vare samtalet vid middagen har jag inte kunnat skaka av mig den äckliga känslan om alla funderingar som alla säkert har.

"när vi dör, så slutar ju hjärnan fungera, liksom, i kommer inte ens kunna se färgen svart som när vi stänger ögonen, utan vi .. finns bara inte."

Läskigaste och mest korrekta saken jag hört på länge. Alltså ååååå. Hatar när jag börjar tänka i sådana banor, då äre kört alltså!

"Vi kommer säkert se  våran familj eller så, sekunden innan hjärnan lägger av, för vi har blivit uppväxda med att tro att man ska det, därför kommer vi tro att det händer, att vi ser dem, innan vi dör. Men sen.."

-.................
NÄ nu ska ja fan duscha innan Greys Anatomy så man kommer på andra tankar, inte ens lönt att dalta detta!


Kommentarer
Gautekatinka

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-11-06 @ 17:06:45
URL: http://gautekatinka.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0