Moas bilder.

Moa tog verkligen jätte fina bilder i torsdags tror jag det var , valde dock bara att sno två stycken av henne men hon har ännu fler på sin blogg -> mmobo.blogg.se :)


Jag och Anneli. Älskar b-ruden (: (L)

Drillningen idag var helt okej. Känner mig dock lite hård.. men.. aja, måste man så måste man. I sista gruppen kom ingen, kändes lite kul att stå där i en stor sporthall.. helt ensam. haha ;p men jag tränade i ungefär 35 minuter på kast och så med min nya tejp på pinnen (HELTUNDERBART). Fick även pinnen rakt på nacken när jag skulle kasta å snurra två varv. -> Inte så lyckat. menmen. haha :) Snart ska jag dit igen och träna med Kim. Bilder kommer då :)
ciiao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0