Hmm. Onsdag?

Min morgon blev precis som alla andra, dock så hade jag inte pluggat igår kväll så det har jag lite ångest för. Iallafall så snoozade jag sönder och försov mig. Hittade inga kläder heller så jag var tvungen att kasta på mig mjuksbyxor och ba slänga på mig nåfra kläder.

Är dessutom jätte hungrig.. och har lunch i 20 minuter idag? OCH det är fisk. funderar starkt på att inte gå överhuvudtaget.. vänta vid matten på en gång istället. who knows?

Gymmet idag också! Om det är ledigt det vill säga..

Kunde heller inte ungå att kolla på Hana Yori dango igår.. åååå ja älskar den serien. har kollat på den slaviskt i typ.. ett halvår? och det är bara säsong 1, 2 och filmen.. hahha.. kan typ replikerna utantill :P hahah!


matsumumms (L)

Den här bilden är från gymmet igår. HAHA askul vare!! ;>


HAHAHAHA ÄLSKAR DET HÄR UR FILMEN HANA YORI DANGO (som är fortsättningen på säsong 2)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0