good night.

Sitter med kissen som stirrar skeptiskt på min dator. Har pluggat lite smått nu med Business and Management och kollat i cyllabus (?) och skrivit anteckningar på ALLT som det står att man ska kunna i den i 1.7! ska göra 1.4 innan  måndag men det hinner jag på bussen imorgon eller när jag väl kommer till lägenheten igen. Sedan har jag även hunnit med lite Japanska glosor och tecken. men that's it. ska lägga mig och läsa prästungen till svenskan oxå men där äre no pressure för jag ligger före i läsningen egentligen. HÖHÖ

är bara så sjukt trött nu. o de va synd att jag inte hann träffa Riga en sväng men så kan de gå!

nu -> åter till mys med Missan medan jag läseer swedish booken. haha.


Missan (L) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0