Godmorgon Magda.

Jag är hur jävla trött som HELST. Har inte kunnat sova något alls inatt. vet inte vad det var!! Gick för att lägga mig relativt tidigt efter att moa och hennes kompis Hanna farit. Men jag var inte trött, bara jätte tung i ögonen. Jag blir så sur, låg liksom bara och vred och vände på mig medan jag svor för att jag inte kunde sova.

Somnade vid klockan sex på morgon, och är vaken nu. Askul. eller?

Idag ska pappa och lillebror till Umeå på hockeymatch, så jag ska fara och kolla på andra matchen senare och kik på lillbror min :) Kmr bli jättekul tror jag :D

Sen ska jag till Moa och se film, käka götta, åå sova hos henne :) Priscilla ska oxå med :D Kmr bli jättemys hoppas jag!:D

Gjorde btw en ny header efs jag inte kunde somna, u like?



Kommentarer
Moa

hahahahaha vi låg vaken och snackade till typ 3, hanna bah jag kan inte sova, satt och typ sjöng ch höll på. sen jag bah, men lägg dig och slappna av bara, och då somna hon på 2 min . hahaha askuullll.

2010-10-10 @ 12:14:27
URL: http://mmobo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0