Damn girl.

Är så trött. FAN VILKEN HEMSK DAG DETTA VARIT. Vill bara bryta ihop typ. haha. började med att jag inte åt lunch, utan pluggade istället, hade ont i huvudet som en jag vet inte vad, tinitusen sprängde sönder mitt huvud, min hjärna kokade sönder, trööött, å slutade 16.10.........

TUR att ronja tog å räddade min dag med Taco hemma hos henne. Pluggade även lite granna, fick henne att plugga, vaxade hennes ben. å ja , lite annat smått som är helt vanligt att göra runt ronja. haha ojoj. bilder sen. är trött. orkar inte. ska sova. drf slänger jag upp en annan bild ja redan har på datorn för.. annars blire så tråkigt. haha d;

GODNATT!!!! En välförtjänt sömn är vad jag behöver.


allt är verkligen vänt upp och ner just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0