!!Varning!! Klagoinlägg är något man aldrig får riktigt nog av

Är så jävla less så jag vet inte VAD
samma jävla visa varje jävla gång
åå va mke jävla de blev där oxÅ!
men jg gör samma sak varje dag
pluggar, skola, pluggar , skola .ndjewhiuij
precis så
fattade nada på business lektionen, var tvungen att gå ut därifrån. Klarade inte av den slags miljö just då kan ja iaf säga. Jag har korsat min gräns och vet inte va djag ska göra. förstår ingenting fastän han förklarade .. på SVENSKA? liksom jaha? Magda hon är ju som lite pantad hon tyck ja.

MEN , TACK Anneli som kom med fika idag. Du är bäst!

devade, juste. bilder. men de struntar jag fullständigt i-. Varför lägga upp när bara ensaka jävel kommenterar? Orka gånger tusen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0