Kaffe utan socker är inte lika bra

hahaha ja.. skulle kliva upp tidigt. som jag alltid säger , men... klev upp 10-20 minuter innan bussen gick .. lite kul. Sitter iaf med min takeaway mugg med kaffe och fick inget socker!!!!!!!!!!!! så sur. tur Anita (lärare) var snäll och hämtade :) Hade dock druckit häälften. Men detta behövs dessa dagar.

Ikväll äre Harry potter! :) Och ska handla lite kläder, äta på waynes för att kunna använda mitt csn kort. Awsm :)

BUSSCHAFFÖREN VAR JÄVLIG MED MIG I MORSE :( han stannade bussen några meter ifrå¨n mig, precis där de va som djupast snö!



Kommentarer
Lucas

Godmorgon. Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-24 @ 09:34:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0