DETTA , gör man enbart för att fördriva the TIME.


Check it out.
Detta är vad jag och anna gör när vi är så uttråkade och helt jävla utmattade att vi håller på att pinka på oss, eller var det verkligen så det gick till? Det.. kommer vi aldrig få veta.

__________

Idag var inte okje. blev intervjuad av självaste VF som frågade hur vi kände att dom ska flytta IB till midgård. Jag blev helt paff kan jag säga, vi hade ingen aning om det, och så får vi reda på det när de kommer och ska intervjua oss? Liksom... HALLLÅÅÅÅ??

Slapp dock hälften av matte lektionen . *tummen upp för VF*

sen för jag t stan med Anneli och Moa, å träffade även emelie en sväng :) Mys.

Nu ska jag plugga . hejdå.


Kommentarer
nanana araonsson

jag som är gillARn ((((((: HAHA

2010-11-10 @ 18:08:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0