~ Trött.

Jag är så less, och så trött på allt pluggamde så jag vet inte vad. Egentligen har jag inte pluggat mycket men jag är bara så jävla skollesss. ! ushhh . nä nu vill jag bara ha sommar, men ändå känner jag mig kluven gällande sommaren, ska jag vara här/åsele? hur ska jag göra med alla vener här ? ochh jag vill vara med dom varje dag juu :( så jaaa, jag vet inte. och ja mena, ronja far ju fan tbx dit bort och maria och , alla ,, och dessutom ha int ronja ngnstans att bo här i umeå än så länge nu snart så.. helllooooo hur ska detta gå. .. :s

Ligger och halvsover medan jag ångrar att jag inte pluggar. ushhhh ..



Kommentarer
Sara

hade du svart hår?

2010-05-29 @ 22:40:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0