Sjukt utvilad (:

Jag satt och thockade vid soffan giår kväll därvid tolv, när tove ville att ja skulle hänga ut med epan. Which I did. Och vi ba for runt, ville fara å bada, å va allmänt dryga av trötthet men det var kul de med, for på snurrgubben och snurrade på den där.. läskiga gubben där i mitten. Sen när jag kom tillbaka blev jag väckt därvid halv åtta för att fara till Stallet.

När ja kom hem därifrån, förskyld och helt jävla borta av trötthet, så somnade jag med bbummms på sängen efter min isglasss jag fick. Vaknade typ nyss och klockan är halv två. Sjuuukt härligt kan jag gott säga(:


Haha från när ja va hos Emelie, hennes ascoola glasses ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0