Gammla och nya bilder (:


Jag fick en ros av Maria på avslutningsdagen. Pusspåden (: R.I.P oxå kanske man ska säga ;/

Bara Evelina kommer på drillträningarna .. MEN ASKUL ÄNDÅ :D

Saknar redan tiderna. Anneli , <3 Dehär va sjukt gott skaniveta!


hahaha saknar dig anneliii <3<3


HHAHAHA dne här kvällen var minnesvärd :) jag å anneli sov över hos moa dan innan avslutningen. Vi kollade på skräckisfilm och åt massa gott (: hahaha sen när moa inte ville se mer så kollade jag å anneli på en annan en stund med headset ! hahahaha ;p aja . pussbabes.


När jag äe med moa, känns allt extremt underbart!


precis, this proves my point.


sara på avslutningsdan (:



Sjuuukt gott att bli bjuden på eastern palace av denna snygga varelse.


HHAHA bilden säger allt.


älskar dig bestven


sen kom ja häm..............................



gjorde systers hårfrisyr till examenskvällen. fick dock aldrig tbx mina hårspännen -.-


har även träffat våran lilla sötis (: For ut i skogen med ´hennes mamii idag oxå(:


HON BLIR sjuuukt sur om man ignorerar att klia henne och går därifrån. bildbevis !


och såhär blir de om man måste vänta på att mamma ska bli klar (a)


Åsneföliset <3


slitna flickor?


destination-> drillträninnnggg



okrar inte ladda upp fler bilder. är så sjuuuukt trött efter idag. har fan klivit upp typ sju för attt hjälpa mamma i stallet och sen har jag drillat med kim nästan hela dagen sen for ja ut å sprang, gick t mamsen å¨here I am .

ciiiao


Kommentarer
anneli

hihi, saknar dig också magdis :*

Vi måste äta på starz igen, hörru :D

2010-07-01 @ 19:58:08
URL: http://aannelilundmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0