Emoinlägg.

Jag gillar mina fina emo inlägg känner jag,.

just nu sitter jag på bron i solskenet, fastän det blåser så pass att man fryser i mellanåt. Man hör hur sommar verkligen skriker i öronen och det luktar sommar till en viss del.

Ändå kan jag inte sluta tänka på hur fel allt är nu när Kim kommer flytta. Vad jag förstått är det verkliiigen så att hon ska det nu. Och jag orkar inte. allt kommer bli så fel. Drillningen, det skulle alltid vara du och jag, ellerhur? och jag vill inte att den enda bästa vännen jag någonsin haft, eller den vän som alltid funnits där , spelade ingen roll vad det var, ska flytta. Det går bara inte ihop. JAG känner hur mina förväntningar inför sommaren sjunker, mer och mer. fastän jag aldrig hade några, så ligger allt bara på minus nu. fyfan för den här hemska sommaren som knappt börjat. Fyfan för allt.allt.allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0