~ Walkwalkwalk

Så sjukt glad jag blir när man har fått snacka av sig med Agnes (: Känner nu hur mke man saknat det!!

På måndag blir det Umeå åå hem på torsdag.sköööönt. ska hitt på nå bus med Ida, och sedan någondag ska jag hitt på nå med Sara (A) och hälsa på Moa på tha work (kanske luncha med henne någondag) och sist men inte minst ha mysmys med Anneli någonkväll :) hihi :Dfullspäckat läge :D

Om man har tuuur kanske man hinner säga hej till en viss Linnea innan hon åker. Ska snacka med henne. Fattar inte att sötrumpan faktiskt åker. Hon kommer alltid vara en del av klassen.. det kommer minsann aldrig ändras!


(Umeälven, innan sommarlovet) <3

Nu ska jag återgå till mitt emohumör med min emomusik. Seconhand serenade <3


Kommentarer
anneli

hahah, vilken söt header du har ;]

2010-08-01 @ 10:57:27
URL: http://aannelilundmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0