Today is a new day, still a very different day.

Jag ska drilla i två timmar idag! -> Sköööönt :)

Iallafall så ha jag fått världens utbrott på de-som-inte-bryr-sig-om-skolan!
man måste ju liksom bry sig om skolan om man vill ha en bra famtid???
Iallafall bry sig så mycket som man behöver? JAG går IB av en anledning och JA det är mycket plugg men det kanske finns en anledning till det oxå? JAG VILL HA en framtid där jag kan jobba med det jag vill och inte behöva känna att "varfööör pluggade jag inte vidare och blev det jag ville?" Känner som många som känner så idag när de väl vuxit upp och insett att de inte har en sådär jätte bra utbildning så deras CV kanske inte blir så bra?

NU
har jag fått snacka av mig.
Ska duscha å ba må!
Ciiao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0