passa på?

Ganska fräsigt att den här läggs ut när jag sover , förhoppningsvis ;>
borde sovit för länge sen dock. har fasiken pluggat hur mke som helst, och lika mke har jag kvar! helt galet men måste man så måste man ? eller hur? är dock väldigt orolig över när mitt såkallade mentala breakdown kommer att inträffa, jag känner att det är pågång, men må detta inte hända på skolan! haha ;p

Bara idag på matten när vi fick övningsmatrialet till mocks. så fattade jag ingenting, så först.. typ skrek jag, sen typ .. skrattade jag för att jag är så patetiskt som inte kommer ihåg? Åååyeah de är nära ! haha ser väl hur länge jag orkar med. ;p 

MEN NU JÄVLAR GOD NATT



Har jag berättat hur mke jag bara älskar enviro btw? Underbart...



Kommentarer
Bernttiril

Very informative. Great site. Really professional.

2011-11-29 @ 10:17:52
URL: http://bernttiril.bloghy.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0