Lägenheten->Umåker->Åsele

testa göra en donout bun i mitt hår innan mamma och morfar kom för att hämta upp mig vid bågen i Umeå. (direkt utanför där jag bor (A)) , den vart väl sisådär. funkade om inte annat.

Efter det blev det travbanan med Elon. (<3) han var ruskigt duktig och i början hamnade han längst bak och kunde helt enkelt inte hitta en lucka för att ta sig framåt, men innan mållinjen hade han kommit så pass långt fram att han slutade på tredje plats :) 7500kronor :) ruskigt duktigt ;>






hihi. jag och mamma for till hästshoppen vid travbanan och köpte sånnahär assöta snoddar för att fläta elons man till loppet :) !

Uppvärming (:

hihih

tröttis. :] <3

Filmade när morfar duschade av hnm :) hihihi sötkorven!

Kom även på att jag har drillvideon :) saknar verkligen dagen ;> och marknaden när vi körde det här prgrammet var asbra :) hihi så den tar vi ist :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0