VÄRLDENS TRÄNINGSPASS.

har varit i stallet imorse igen, och hjälpt morfar. For sedan ut på en riktigt ridtur med Elon och morfar körde Astor brevid. Helt galet hur jobbigt det var! Har inte ridigt så intensivt på länge. ;p

Nu sitter jag iaf med en kopp te i handen och ska precis hoppa in i duschen för att sedan umgås lite smått med min käreste Kim Isaksson (L)

ciiao

Btw, så drömde jag sjukaste drömmen igen, den här gången fick våran beloved skola besök av inga andra än tvillingarna Kaulitz. Jag var som besatt och fick träffa dem när de satt ensamma vid ett bord. HAhA trodde aldrig minsann att jag skulle drömma om dem någe mer. Men kul vare kan ja lova !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0